eventy

Dealerskie eventy dla klientów to nie zawsze koszty reprezentacji – nowy wyrok NSA

Dealerzy samochodów regularnie podejmują działania marketingowe, których celem jest zwiększenie uzyskiwanych przychodów. Często takie obowiązki wynikają wprost z umów z dystrybutorem danej marki, a ich realizacja wiąże się z dodatkowymi korzyściami (bonusami) wypłacanymi przez dystrybutora pojazdów danej marki. Wątpliwości jednej z firm dotyczyły tego, czy wydatki poniesione na uczestnictwo lub organizację takich wydarzeń, mogą stanowić koszty uzyskania przychodu na gruncie CIT. Sprawa znalazła swój finał w NSA.

🔒

Treść dostępna tylko dla subskrybentów

Aby uzyskać dostęp do tej treści, zaloguj się na swoje konto lub wykup subskrypcję.

Udostępnij artykuł
Avatar photo
Patryk Chmiel

Starszy Konsultant podatkowy w Gekko Taxens Doradztwo Podatkowe.

Specjalizuje się w obszarze PIT, CIT i ZUS. Uczestniczy także w projektach podatkowych z zakresu VAT. Swoje doświadczenie zdobywał pracując w kancelariach prawnych oraz jako menedżer działu podatkowego w biurze rachunkowym.

W codziennej pracy zajmuje się sporządzaniem opinii podatkowych, searchami prawnymi, przygotowywaniem pism procesowych oraz uczestnictwem w przeglądach podaktowych.

Artykuły: 12